Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY www.zicoffee.cz
1. Cena
Veškeré uvedené ceny jsou konečné, tedy včetně DPH a balného.
2. Doprava – ceník
PPL
– při platbě kartou, nebo převodem 150,-Kč
Při objednávce nad 1000,-Kč DOPRAVA ZDARMA
3. Potvrzení objednávky
Přijatá objednávka bude potvrzena do druhého pracovního dne e-mailem.
4. Dodací doba
Expedice na veškeré zboží je 3 – 5 prac. dnů , doprava zajišťována firmou PPL dle jejich přepravních podmínek. V případě, že dodání není možné, nebo nebude expedováno do 5 prac. dnů, budeme Vás informovat e-mailem.
5. Záruka
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.zicoffee.cz , zašle dodavateli e-mailovou zprávu. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Vyřízení reklamace kávy
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace.
Reklamované zboží se zasílá na adresu provozovatele: Wine Events s.r.o, U Průhonu 1516/32, Praha 7, 170 00
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu zicoffee@email.cz
Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní a v originálním balení.
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího.